وبلاگ اختصاصی امیر حسین قاسمی

این وبلاگ در مورد همه چیز می باشد.

وبلاگ اختصاصی امیر حسین قاسمی

این وبلاگ در مورد همه چیز می باشد.

شهادت امام موسی بن جعفر(ع) بر مردم ایران تسلیت باد

زنجیرها آب می‏شوند . زنجیرها می‏سوزند . زنجیرها از خجالت می‏سوزند.

چقدر پروانه زیر این عبا جمع شده ! مگر گل محمد صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏آله ،

کجا می‏خواست برود که سنگینی این همه بند، رهایش نمی‏کنند؟ نگاه کن

مچ پاهایش را ! نگاه کن، دُرست مثل پاهای اسیران شام است . چقدر

ایستاده نماز عشق خوانده ! جگرم را آتش زدی بغداد؛ جگرت آتش

 بگیرد ! این همه هستی من است که بر شانه‏ های شکسته شهر،

از زندان بیرون می‏آورند . این باب الحوایج است، بگذار

خودم را سبک کنم ! این‏که می‏بینی می‏آید، مردی است

که همه زخم‏های مرا می‏دانست ، این خود عشق

است؛ این بهار است؛ خون آلود می‏آورندش

این بهار است؛ با زنجیر می‏آید

این زنجیرهای سوخته، عزای

 کسی را گرفته که روزها،

برای‏شان قرآن خوانده بود

دلم هوای کاظمین کرده

دلم بوی تو را می‏دهد

کاش این همه زنجیر

را می‏توانستم پاره کنم

 و به سویت بشتابم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد